Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace dámského rekondičního studia MODELACE
Hemerová, Barbora ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Klementová, Kateřina (oponent)
Otázka aktivního a zdravého životního stylu je jedním z největších fenoménů současné společnosti. Lidé chtějí dnes mnohem více než dříve vypadat dobře, mít dokonalou postavu, cítit se fit, více o sebe pečují a snaží se jíst zdravějším způsobem. Vyhledávají nejrůznější způsoby jak cvičit, zhubnout či vytvarovat postavu. Přitom jsou denně zahlcováni velkým množstvím informací a reklam z této oblasti, a to především ze strany velkých fitness a sportovních center, které mají na reklamu dostatek finančních prostředků. Avšak i menší společnosti mají šanci potenciální zákazníky oslovit a přimět k nákupu v případě, že zvolí vhodnou formu marketingové komunikace a od své konkurence se dostatečně odliší. Cílem této diplomové práce je kriticky zhodnotit stávající marketingovou komunikaci dámského rekondičního studia MODELACE a následně navrhnout doporučení pro zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na podstatu a význam marketingu, dále na komunikační proces, nástroje marketingové komunikace, trendy v této oblasti a marketingový výzkum. Praktická část je věnována dámskému rekondičnímu studiu MODELACE a jeho marketingové komunikaci. Je založena na vlastním online dotazníkovém šetření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.